חפש בבלוג זה

יום חמישי, 19 באפריל 2012

הרשת נפרשת

רשת העכביש שלי נפרשת...ואולי זו רשת של דייג שמושלכת לים בתקווה. אולי זה דימוי טוב יותר. אני עומדת בפתחו של אוקיינוס, טובלת את קצות האצבעות. גיליתי את האינטרנט, והרשת האנרגטית נפרשת. עד לפני חצי שנה השתמשתי במייל, בדקתי בגוגל זמני רכבות לתל אביב וקראתי כותרות של חדשות. בספטמבר שוכנעתי לפתוח דף בפייסבוק והוא נשאר שומם ורדום. בנובמבר התחלתי לכתוב בלוג ומאותו רגע הרומן שלי עם הרשת מתהדק.

משהו במימד האנרגטי הזה עושה לי טוב. השקט, השליטה על איכות החשיפה, התגובה המהירה. הצורך שלי לכתוב מתגבר. המלים נוזלות לי מהאצבעות. אני מובלת, מתמסרת, מתיישבת בספונטניות ופשוט מרוקנת מחשבות, תמונות. הזמינות והמהירות גורמות לי לקרב רצון למימוש - משאת הנפש של כל אדם שעובר תהליך מודעות - יצירת מציאות מיידית. מתחשק לי לפתוח בלוג - חמש דקות והתבנית מוכנה. מתחשק לי להקים אתר - חי וקיים. עדיין בעבודת עיצוב (הרצון שלי לא תואם את יכולותי הטכנולוגיות הדלות....), כמעט מושלם. 

ביום הראשון של פסח התיישבתי בספונטניות וכתבתי לענבל רווח (משווקת עסקים לפייסבוק) שמתחשק לי לפתוח דף עסקי, וברוח המהירות האינטרנטית מיד נקבעה פגישה שנמשכה 4 שעות וטיפלה בכל הפחדים וההתנגדויות שלי מחשיפה. דבר והיפוכו - מצד אחד אני כותבת כמו משוגעת, מצד שני מתקשה לוותר על האנונימיות. התהליך של יציאה מהשתבללות למרכז הבמה, כולל פרופיל מפורט, תמונות ואמירה ברורה של "מה אני רוצה" מלווה בכאבי בטן, צוואר תפוס והמון חלומות בלילה. אבל זה מכריח אותי להעמיד כוונה ברורה, להתמסר, לקפוץ שוב קפיצת אמון - כל המרכיבים שמייצרים קדירת מודעות משובחת. 

אני מתמסרת, מייצרת דף בפייסבוק, עובדת על האתר, לומדת מושגים חדשים, מבינה סוף סוף מה זה "Like". 
אני כותבת מגיל 12, כבר יותר משלושים שנה, רק ליומנים שלי. מאיפה הצורך הזה לכתוב לקהל? השאלה הזו מלווה אותי כבר חודשים ועדיין לא התבררה לי, אבל אני ממשיכה לכתוב מהבטן, ועל הדרך מאד מאד נהנית....

עד שנפל לידי היום ספרו החדש של פאולו קואלו "אלף". בעמוד 31 הוא כותב על הצורך שלו בכתיבה ופגישה עם הקהל שלו: ..." אני זקוק לזרים כאלה...השורשים שלי מוכנים, אבל אוכל להתקדם רק בעזרתם של אנשים אחרים....גם בעזרת כאלה שמעולם לא פגשתי. אני משוכנע בזה..."

חץ ללב. קיבלתי את התשובה.

אתם מוזמנים לבקר אותי בגינת הקוסמת, לעשות לי "Like" , לעזור לי להתקדם בנתיב שלי.  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה